Treningene er i gang etter sommeren!

Sist oppdatert 03.04.2018 kl.21.00

Nå er vi i gang igjen med treninger etter sommerferien!

Treningene er i gang etter sommeren!

Vi trener som vanlig på Niffen (Lillekunsten) onsdager fra 17:00 til 18:00. Det er kommet mange nye spillere i løpet av sommeren, og vi har plass til flere, så det er bare å møte opp og ta kontakt med en av trenerne på onsdag.

Husk drikkeflaske og leggskinn. Mer info om søndagstreninger og innkalling til foreldremøte kommer snart!

For nye spillere er det helt greit å være med på et par treninger for å finne ut om fotball i NIF er noe for dere. Spillerne som er innmeldt i Nordstrand Idrettsforening og har betalt medlemsavgift spiller også seriespill.

Dere finner mer info om medlemsskap under fanen "Fotball" på hjemmesiden. Har dere spørsmål ta kontakt med lagleder Kenneth Solberg på telefon 90012921.

Trenerne