Om oss

Sist oppdatert 26.02.2024 kl.14.52

Nordstrand IF avd Vannsport ble startet i 2021 og legger til rette for aktiviteter som padling og sup for barn, ungdom og voksne ved "Paddehavet"

Om oss

Nordstrand IF, avd Vannsport tilbyr kursing og aktiviteter knyttet til padling og sup. Tilbudet er rettet mot klubbens medlemmer, men også for befolkningen i bydelen.

I 2021 overtok Nordstrand IF Mosseveien 169 fra Oslo kommune.  Det er lagt ned betydelige ressurser og midler for å få klargjort dette fantastiske stedet for bydelens befolkning, blant annet gjennom økonomisk støtte fra Eckbos legat.

Men det gjenstår endel før vi er helt i mål. Har du et ønske om å bidra for klubben og bydelen kan du ta kontakt.

Generelle henvendelser / kursing / aktiviteter
Fritz Hansen - Aktivitetsleder Kajakk og kursing
e-post: [email protected]
mobil: 90062255