Om oss

Sist oppdatert 18.01.2016 kl.11.23

Vi er jenter født i 2007 og har spilt fotball siden våren 2015

Om oss

Jenter 2007 består av en sprudlende gjeng på 16 jenter som liker å ha det gøy. Vi trener sammen en gang i uken og deltar på cuper og i seriespill. I vinter er vi med i Futsalserien og dette syntes jentene er veldig gøy. Vi trenere har som mål å bygge lagfølelse, gi mestringsopplevelser og utviklingsmuligheter til alle som er med på laget.

Vi har alltid plass til nye jenter. Ønsker du å prøvetrene et par ganger først, er du hjertelig velkommen. Ta kontakt med oss [email protected] (info under kontakter) - eller møt opp på trening og ta kontakt med en av trenerne.

Aktivitetene rundt laget er primært drevet av foreldrene. Vi har et trenerteam med fem engasjerte foreldre. I klubben er det en egen koordinator for jentefotballen i NIF, Madeleine Valø som bistår oss foreldre med treningsopplegg. (les mer om Madeleine her)

Vår viktigste kommunikasjonskanal er hjemmesiden til Nordstrand IF! Følg med på nyhetsoppslag.

Velkommen!