Sist oppdatert 28.01.2016 kl.20.09

I Nordstrand IF Fotball er det alltid plass til nye spillere

Vi i 2006 årgangen ønsker alle hjertelig velkommen til å trene sammen med fotballglade gutter og jenter.

Nordstrand IF Fotball er en klubbstyrt og foreldredrevet klubb. I det ligger det at klubben er ansvarlig for å legge til rette for det sportslige, mens foreldre og foresatte bidrar som trenere, lagledere og sportslig/administrativt ansvarlige for årgangen. I tillegg er det opp til hver enkelt årgang å gjennomføre dugnader og vakter for å spe på årgangens lagkasse.

På våre nettsider finner du informasjon om blant annet treningstider, terminlister, billedarkiv, kontaktpersoner og lignende. Ta deg tid til å bli kjent med våre nettsider! Vi sender også ut epost når det er behov. derfor viktig att våre medlemmer sjekker våre hjemmesider jevnlig, samt å sørge for att vi har den riktige kontaktinformasjonen om spiller og foreldre/foresatte.

Alle spillere og deres foreldre/foresatte er hjertelig velkomne til oss. Ta kontakt - eller møt opp på trening.

Kontakt oss
Ønsker du å komme i kontakt med team 2006, vennligst send en mail til [email protected]

Nordstrand IF Fotball har normalt jenter og gutter fra våre lokale skoler Munkerud, Kastellet, Nordstrand og Ljan. Men andre skoler er også hjertelig velkomne til oss!

Vi har egne trenere med sportslig erfaring fra høyt nivå og de mer administrative. Trenerne får tilbud om å være med, og det forventes at de gjør, på kurs for å bli bedre trenere. Adminstrasjonsgruppen bistår med medlemsregister mot klubb, web, arrangering og påmelding på cup og sosiale sammenkomster mm

Både trenerne og de administrative har politiattest for barneidrett gjennom klubben.