Drakter og treningssett

Sist oppdatert 22.01.2020 kl.12.54

Husk riktige drakter.

Klubben og årgangen har viktige sponsorer - blant annet Hummel som draktleverandør.

Drakter og treningssett
Torshov sport - dra dit lørdag morgen. Få NIF logo, navn osv. 20% rabatt.

Alle barna som er registrerte medlemmer og har betalt kontingent får spille cuper og seriespill. Til det trengs det fullt kampsett som består av klubbsokker, klubbshorts og klubbdrakt.

Mistede drakter må erstattes. Nye kamptrøyer ordnes via [email protected].Det er ikke akseptert å møte opp i kamp i "alternative" drakter.

Leggskinn skal alle ha på trening og kamp. Uten dette på trening vil spillerne bli bortvist fra banen. Dette er på grunn av forsikring og forebyggene. Husk at leggskinnene skal være under sokken og ikke utenpå.

Sokker, shorts og treningssett m/ NIF logo og reklame kan kjøpes på Torshov sport. G-sport på Ryen har Hummelutstyr uten logo.