Sist oppdatert 20.04.2017 kl.20.48

Velkommen til Nordstrand Jenter 2009!

Velkommen til Nordstrand Jenter 2009 og Nordstrand IF!

Vi er en gruppe på 21 jenter som har det kjempegøy med fotball i Nordstrand Idrettsforening!

Vi vil gjerne bli flere, så har du lyst til å bli med ta kontakt!

Det er ALLTID plass til nye spillere og foreldre!

Vi trener hele året, ute som inne, se Treningstider meny venstre side. Vi spiller foreløpig 5´er fotball.

Vi deltar på turneringer, og har det sosialt sammen. Vi har også en egen Facebook gruppe; Nordstrand Fotball Jenter 2009, velkommen!

Nordstrand IF Fotball er en klubbstyrt og foreldredrevet klubb. I det ligger det at klubben er ansvarlig for å legge til rette for det sportslige, mens foreldre og foresatte bidrar som trenere, lagledere og sportslig/administrativt ansvarlige for årgangen. I tillegg er det opp til hver enkelt årgang å gjennomføre dugnader og vakter for å spe på årgangens lagkasse.

På våre nettsider finner du informasjon om blant annet treningstider, terminlister, kontaktpersoner mm. Ta deg tid til å bli kjent med våre nettsider!

Endringer av treningstider og annen viktig informasjon vil bli kommunisert på vår hjemmeside og på facebook.

Velkommen til Nordstrand Jenter 2009!