Andreas Holm, årets kaptein gir seg

Sist oppdatert 09.07.2023 kl.13.46

Midtbanegeneralen har vært i klubben siden barndommen og valget var ikke enkelt.

Andreas Holm, årets kaptein gir seg
Andreas Madsen Holm

Nordstrand vil alltid være spesielt for meg etter å ha vokst opp 200 meter fra Niffen og spilt der siden jeg var 6 år. Jeg har fått følge A-laget fra gamle 3. divisjon og 4. divisjon til å bli et topplag i Norsk Tipping-Ligaen som kan klare 2. runde i cupen hvert år.

Spesielt 2022-sesongen med poengrekord og kunne kjempe mot Lyn om opprykk viser hvor langt klubben har kommet!

Jeg vil takke alle lagkamerater og resten av trenerteamet og alle som bidrar i og rundt klubben som gjør en fantastisk jobb. Klubben har sakte blitt bygget til å være ett av de beste stedene å utvikle seg som junior- og seniorspiller i Oslo. Akkurat der en klubb som Nordstrand skal være!

Jeg ønsker laget lykke til videre!