Forfall til kamp meldes: [email protected]

BamseCup 3-4 desember!

Sist oppdatert 24.06.2014 kl.15.07

Påmeldingsfrist 6 november til: Jannik Arvesen [[email protected]]

BamseCup 3-4 desember!

TIL FORELDRE AV SPILLERE PÅ J/G 2004
Vestby håndballklubb arrangerer BamseCup helgen 3-4 desember i Vestbyhallen. Turneringen arrangeres for barn 6-8 år og har hatt en deltakelse på opp til 85 lag. Turneringen har rykte på seg å være den beste turneringen i landet for de minste håndballspillerne. Vi har tenkt til å stille med så mange lag som mulig - dette blir gøy!

TRENINGSAVGIFT OG INNBETALING TIL "LAGKASSEN" - PÅMINNELSE
Til de av dere som ikke har betalt inn til lagkassen: For at laget skal kunne dekke lagsavgiften på kr. 6000 + påmeldingsavgifter ifm deltakelse i turneringer, eventuelt et sosialt arrangement for laget, må alle vennligst betale kr. 400 pr. spiller til følgende konto: 1203.21.22955

Desverre er det slik at manglende innbetaling til lagkassen medfører at ditt barn ikke vil kunne meldes på til deltakelse i cuper/turneringer. Generelle spørsmål om økonomien i NIF Håndball kan rettes til leder Bjørn Engen ([email protected]).