Femte strake i K4

Sist oppdatert 04.11.2019 kl.0.08

Vålerenga 2 måtte reise hjem med timålstap i 4.divisjon etter et besøk i Nordstrand Arena på lørdag.

Femte strake i K4

Pangstart for hjemmelaget med 5-0 etter kort tid. Vålerenga tok timeout på 11-4 uten at det hjalp nevneverdig og vi kunne gå til pause med en fin ledelse 16-11. Vi fortsatte trykket i den andre omgangen og ledet på det meste 30-16. Til slutt kunne vi ta helg med seier 33-23.

Dagens toppscorer ble Silje Aksnes med 8 mål hvorav to på syvmeter, 6 spillemål også til Guro Rønning, 5 flotte mål av rekruttene våre Louise Wang Mikkelsen og Helene Opdahl, Karoline Græsvik 3, Thea Grønnevik 3, juniorspiller Johanne Haarklou Jensen 2 og Rikke Krogstad 1.

Stabilt høyt nivå på målvaktene om dagen også, Albertine Skovdahl med 17 redninger i dagens kamp.

Tabellen

Neste utfordring for Team Damelaget 3./4. divisjon er i 3.div mot tabell-leder Oppegård.

Kampen spilles på Niffen allerede mandag 4.11 kl 20.45. Her trenger vi all den støtten vi kan få! Håper vi sees!

Heia Nordstrand!