Lyns DNB Guttecup 11-12. juni

Publisert 10.06.2016 kl.8.04

Lyns DNB Guttecup 11-12. juni

NIF-Gutter 2005 stiller med 2 lag på Lyns DNB guttecup på Kringsjå/Sognsvann nå til helgen. Du finner turneringsinformasjonen ved og trykke på denne linken her

VIKTIG at deres barn møter opp minimum 30 minutter før første kamp på banen det spilles på. Møt alltid opp i hvit drakt, MEN gi blå reserve drakt til trener ved oppmøte. Få i barna energirik/næringsrik mat og smør gjerne med niste/frukt. Husk leggskinn, sko, drikkeflaske, klær etter vær, osv…..

Lag og kampopsett Lørdag 11 juni

Lørdag blir dette laget: Jan Erik, Theodor, Sebastian, Ole Kristian, Nicolay Eikrem, Håvard, Trym og Fredrik (keeper) Totalt 8 stk spillere og Julian som trener.

kl.12.00  ØHIL6 - Nordstrand - Kunstgressbane (KGB) 2  - Bane 6

kl.13.20  Sagene motor - Nordstrand - Kunstgressbane (KGB) 1 - Bane 3

kl.15.20  Lyn G2005.2 - Nordstrand - Gresset - 7er

Lag og kampoppsett søndag 12. juni

Søndag blir dette laget: Jan Erik, Theodor, Amund, Nicolay Eikrem, Jacob, Håvard, Kuba, Frikk, Lucas Rojas og Knut keeper. Trener Julian og Eystein.

Alle kamper spilles på NIH - Bane 12

kl. 11.00  Ullern Dragons - Nordstrand

kl. 12.20  Lyn B-gjengen - Nordstrand

kl. 14.20  Kongsberg Madsebakker - Nordstrand

Veibeskrivelse:
Ring 3 fra Ryen: Følg ringveien til du passerer Tåsentunnellen og får Ullevål Stadion på din venstre side. Ta av mot Sognsvann og følg Sognsveien helt opp.Ta til venstre i rundkjøringen og følg veien forbi Kiwi på din venstre side. Ta første til venstre og du vil se banen foran deg.

Parkering: Vi tilbyr parkering ved klubbhus og kunstgressbane 1. Det koster 70 kroner dagen. Det kan betales med kontanter, bankkort eller via Vipps appen. Med Vipps kan du også kjøpe parkeringsbillett på forhånd for at køen skal bli kortere. Send da 70 kroner til mottaker “1896” eller “Lyn Fotball”. Ha klar kvitteringen for å vise frem til vaktene Kiosk:

Kiosk: Vi har åpen kiosk inne på klubbhuset. I kiosken selges det påsmurte baguetter, mineralvann, vaffler og kaker samt andre varme og kalde forfriskninger. Her vil det være mulig å betale med kontanter eller bankkort. Vi vil også ha en utendørs kiosk ved klubbhuset. Her vil vi også grille hamburgere

Café: Cafeen tilbyr store vinduer med utsikt mot 2 av banene (KGB1 og KGB2). Her vil vi også vise fotballkamper (Hovedkamper fra Premier League).

CUP ER GØY!!!!!!!!!