Viktig informasjon for 2003 Gutter

Publisert 28.10.2015 kl.14.54

Viktig informasjon for 2003 Gutter

Hei folkens - nå er sesongen over og avslutningen med Nordstrand cup ble veldig bra - takk til alle for en strålende innsats der og ellers gjennom sesongen.

Vi avventer ny baneplan for vinteren men trener foreløbig som vanlig mandag, onsdag og søndag.

Vi får nå ny hovedtrener på årgangen. Det er Simon Hansen, 24 år, spiller på A-laget, studerer på NIH. Han skal være hovedtrener for hele årgangen og lagleder for 1. laget. Han vil være ansvarlig for treningsopplegget for hele gruppen. Han vil møte på trening allerede idag og deretter følge noen treninger før han overtar ansvaret.

Vi har dessverre misset på påmeldingsfristen til Lyn cup - denne utgår dermed.

Vi spiller treningskamper fremover - allerede førstkommende lørdag mot Langhus. Her satser vi på kamper på nivå 1 og 2 - uttak kommer snart. For England gruppa vil det komme egen treningskamp snart mot Langhus. Vi vil ellers prøve å få til noen flere treningskamper før jul.

Vi går inn i Ungdomsfotballen nå med guttene våre og tiden med breddelag er dermed over.

FORELDREMØTE ER SATT OPP TIRSDAG 12. JANUAR 2016- sett av i kalender allerede - det kommer etterhvert en påmeldingsordning for dette - dette blir et viktig møte idet vi går inn i en ny fase med den flotte årgangen vår.

Advokat Bjørn Rudjord - Elden DA