Gå til innhold Gå til navigasjon
Meny

Kioskvakt på Hallager, starter 5.mai

Sist oppdatert 23.06.2014 kl.15.41

I år har vi ansvaret for kiosken på Hallager. Vi har satt opp en vaktliste. Før sommerferien blir det 1-2 vakter pr.spiller.

Kioskvakt på Hallager, starter 5.mai

Vaktlisten finner dere nederst på denne siden, klikk her. (Høstens vaktliste sendes ut i midten av juni.)
Vi er klar over at mange opplevde det som frustrerende å stå i kiosken i fjor, da det manglet mye der. Vi har vært i kontakt med de ansvarlige på Niffen, og de sier at vi skal slippe å oppleve dette i år. Vi håper dere er klare for å ta i et tak for laget og klubben!

 

Som en prøveordning frem til sommerferien får vi muligheten til å holde kiosken åpen kun på dager det spilles kamper.

 

Kamper omberammes stadig, og det betyr at de som er satt opp på vakt må følge med på baneplanen fortløpende slik at dere fanger opp endringene.

Det vil være de oppsatte vaktenes ansvar at kiosken er åpen på alle dager det spilles kamper, mandag til torsdag.

Litt praktisk info:

 

  • Kiosken på Hallager skal være åpen fra 17.00-20.30 mandag, tirsdag, onsdag og torsdag. Det er satt opp to vakter pr.dag. Det er opp til dere hvordan dere velger å løse det. En mulighet er jo at den ene har tidlig skift og den andre har sent skift. Husk å gå inn på baneplanen (som stadig oppdateres) på Nordstrands hjemmeside og sjekk når og om det er kamper.

 

 

  • Den som står oppført som nr. 1 har ansvaret for å ta med en kake/boller.  Den som står oppført som nr. 2 har ansvar for å ta med 3-5 liter vaffelrøre.

 

 

  • Den første som står oppført har ansvaret for at nøkkelen er tatt med. Florian står oppført på den aller første vakten, og dere kan hente nøkkelen på Niffen hos Stig Aaserud (mobil: 91542942) . Dere leverer så nøkkelen til den neste på lista.

 

 

  • Første vakt er mandag 5.mai. Siste vakt før sommerferien er torsdag 19.juni. Da har Sebastian N ansvaret for å levere nøkkelen tilbake til Stig på Niffen.

 

 

  • Om oppsatt tid ikke passer, ber vi om at dere bytter innbyrdes. Derfor har vi også valgt å legge ved telefonnummer.

 

 

  • Det er alarm som må skrues av ved ankomst og settes på når det stenges. Koden er 2412. Kode AV/PÅ

 

 

Se vedlegg: vaktliste og

 

vedlegg: kioskvakten

Lykke til og på forhånd, takk for innsatsen!

 

Sportslig hilsen fra velferden, Kristine og Katrine
 

 


Instruks for Kioskvakten (Kan lastes ned (på Word format) her):

 

KIOSKVAKTEN:

 

                                   2 vakter pr. dag (ikke barn).

ÅPNINGSTID:

17.00 – 20.30.  Oppmøte 16.45.

Spilles det kamper åpnes kiosken 30 min. før første kamp.

Stenges etter pausen i siste kamp.

ÅPNING AV KIOSK:

·        Sett på kaffen

·        Sett på vaffeljernet.

STENGING AV KIOSK:

·        Alt skittent må vaskes opp og ryddes på plass

·        Benken vaskes

·        Kaffetraktere og kaffekanner tømmes og tørkes over

·        Gulvet vaskes!

·        Syltetøy

·        Formfett skal ikke stå kjølig!

·        Veksel og dagens omsetning oppbevares i pengeskrinet.

·        Det skal til en hver tid ligge min.kr. 1000,- i veksel. Omsetningen puttes i bankpose sammen med ”salgsarket” som viser hva som er solgt. Denne skal være signert av begge kioskvaktene. Posen forsegles.

·        Evt. mangler og problemer med kiosken meldes til adm på mail etter vakten.

·        Kiosken låses. Hallager’n: Alarmen setter på.

·       

OBS. RUSKEN. Laget som har kioskvakt er også ansvarlig for orden på området.

 

            Takk for innsatsen!

Kontaktpersoner for kiosken:

[email protected]

Stig Aaserud 91 54 29 42


Vaktliste for G2003 (Kan lastes ned  (på Excel formather:

 

    VAKTLISTE G2003    
Uke/dato Åpningstid Lag Kioskvakter Telefonnummer
19        
5.5.2014 17.00-20.30 NIF 4 Florian/Martin 93441569/40202829
5.6.2014 17.00-20.30 NIF 4 Jacob BF/Christian 91854224/92022152
5.7.2014 17.00-20.30 NIF 4 Pelle/Oskar S 45043297/97729878
5.8.2014 17.00-20.30 NIF 4 og 5 Liam/Aksel H 93494773/92894988
20        
5.12.2014 17.00-20.30 NIF 5 Felix/Mathias 91342630/41588609
5.13.2014 17.00-20.30 NIF 5 Elias/Kristoffer 90602127/99389920
5.14.2014 17.00-20.30 NIF 5 og 3 Marcus/Thomas 98256001/92629853
5.15.2014 17.00-20.30 NIF 3 Anders/Aksel R 92011612/48012358
21        
5.19.2014 17.00-20.30 NIF 3 Tobias/Daniel 90761762/93089578
5.20.2014 17.00-20.30 NIF 3 Henrik R/Jonathan 93418728/92240990
5.21.2014 17.00-20.30 NIF 2 Emil/Henry 47931892/93454590
5.22.2014 17.00-20.30 NIF 2 Leon/Bastian 93445619/98257641
22        
5.26.2014 17.00-20.30 NIF 2 og 1 SebastianN/Peder 92646863/90025399
5.27.2014 17.00-20.30 NIF 1 Tord/SebastianB 95980427/95150553
5.28.2014 17.00-20.30 NIF 1 og 4 Zain/Florian 95887574
         
23        
6.2.2014 17.00-20.30 NIF 4 Martin/JacobBF se over
6.3.2014 17.00-20.30 NIF 4 Christian/Liam se over
6.4.2014 17.00-20.30 NIF 4 Pelle og Oskar S se over
6.5.2014 17.00-20.30 NIF 5 Mathias/Marcus se over
24        
5.9.2014 17.00-20.30 NIF 5 Kristoffer/Elias se over
6.10.2014 17.00-20.30 NIF 5 Aksel H/Felix se over
6.11.2014 17.00-20.30 NIF 3 Thomas/Anders se over
6.12.2014 17.00-20.30 NIF 3 Daniel/HenrikR se over
25        
6.16.2014 17.00-20.30 NIF 3 Jonathan/Tobias se over
6.17.2014 17.00-20.30 NIF 2 Henry/Leon se over
6.18.2014 17:00-20:30 NIF 2 Bastian/Emil se over
6.19.2014 17.00-20.30 NIF 1 og 2 Sebastian N/Peder se over

 


Samarbeidspartnere: