Nesten mot serielederen

Publisert 16.12.2018 kl.21.26

Det var morgenstemning på Østre Greverud i anledning 3. divisjonsoppgjøret mot serieleder Oppegård kl 10.

Nesten mot serielederen
En fornøyd gjeng etter en god kamp tross tap, allerede klare for revansj på nyåret.

Vi visste at det ville bli tøft, og var på fra start til slutt med fantastisk forsvarsspill i store perioder.

Vi tar ledelsen 1-0, men hjemmelaget tar likevel føringen og leder på det meste med 11-6. Vi legger inn et par ekstra spurter på slutten av omgangen og kryper innpå til 12-10.

Etter hvilen blir det litt stang ut for vår del og det er igjen Oppegård som drar ifra, men vi gir oss selvsagt ikke uten kamp. Det ender med knepent tap 22-20. Hadde vi bare hatt fem minutter til så.... :-)

Dagens toppscorer ble Kristina Granerød med 6 fulltreffere, Iselin Eidskrem og Trude Hagen 4, Mia Becker, Celina Inglingstad og Cecilie Grydeland 2 hver og Henriette Moss 1 og takk til Ingrid Strømstad for mange gode redninger.

En ekstra takk til Trude og Cecilie som stilte opp en tidlig søndag morgen!

Ny 4.div match i morgen på hjemmebane kl 20.30. Vi sees!

Heia Nordstrand!