K4-seier over Skedsmo

Publisert 23.03.2019 kl.20.45

Fin seier over Skedsmo på mandag og fortsatt tredjeplass, med like mange poeng som Nannestad på 2. plass.

K4-seier over Skedsmo
Flott innsats av både Kaja Johannessen og Albertine i buret!

Det startet bra i Tærudhallen sent mandag kveld. Vi leder 6-0 før Skedsmo får hull på byllen, og 9-1 etter halvspilt omgang. Til pause leder vi 13-6.

Vi fortsetter i samme tempo etter hvilen men av en eller annen grunn surrer vi det til og slipper hjemmelaget inn i matchen. Plutselig har ledelsen skrumpet til ett mål 21-20, men da skjønte vi alvoret og vinner til slutt 26-21. Deilig!

Kampens toppscorertittel ble delt på tre; Rikke Krogstad og søstrene Aurora og Iselin Eidskrem med 5 mål hver. Thea Græsvik tett bak med 4, Guro Rønning med 3, på Emilie Moen 2 og Kine Krogstad 2.

Og da vi truer fortsatt Nannestad om 2. plassen. Og Nannestad møter vi i neste seriekamp mandag 1. april på Niffen kl 20.45, hint hint!

albertine-oye_2019

Og Albertine redder ikke bare med armer og ben, men også med øyet :-)