Ikke så gøy på landet

Sist oppdatert 25.01.2019 kl.1.03

Vi gjorde en fin kamp mot NMBUI i GG-hallen på Ås litt tidligere i dag... som vi burde vunnet.

Ikke så gøy på landet
High five for innsatsen til Ingrid Strømstad!

Vi får en flott start og leder 4-1 på GG-parketten. Men miljø- og biostudentene gir seg ikke og det jevner seg ut mot pausen, faktisk kommer hjemmelaget ett mål foran til 9-8.

Etter hvilen fortsetter det jevnt og det står 14-14 etter ti minutter. Men derfra kommer hjemmelaget seg noen mål foran og leder etterhvert 22-17. Vi får kun pyntet på resultatet og vi ender to mål bak med en liten sluttspurt, 22-20.

Vi har altfor mange bomskudd i dag, men heldigvis har Ingrid dagen og holder oss inne i kampen.

Dagens toppscorer ble Henriette Moss med 6 mål, Kristina Granerød med 5, Gøril Ekholdt 2, Celina Inglingstad 3, Emilie Moen 1, Iselin Eidskrem 1, Mia Becker 1, Pernille Wivart 1.

Nå gleder vi oss til K4-kamp mot Haugerud søndag kl 12 i Haugerudhallen og 1/4-finale i Regionscupen mot Ellingsrud mandag kl 18.45 i Ellingsrudhallen.

Heia Nordstrand!