Neksalg til inntekt for J2005

Publisert 07.11.2015 kl.14.34

Jentene i 2005-årgangen har de siste årene gjort en stor dugnadsinnsats for å skaffe penger til årgangskassen via loddsalg og salg av julenek. Dette sammen med noe sponsorinntekter har bidratt til at vi ikke har hatt behov for ekstrainnbetalinger til lagkassa.

Neksalg til inntekt for J2005
Julenek = god julestemning
Etter fjorårets salgssuksess av julenek, var det på foreldremøtet stemning for å fortsette med denne aktiviteten for å skaffe litt ekstra penger til lagkassa til jentene i år også. Inntektene av dette går direkte tilbake til jentene gjennom ulike aktiviteter som cuper, årsavslutning, tilskudd til klær og sosiale sammenkomster. Opplegget som gjennomføres i år, gir ca 8.500,- i nettoinntekter til jentene, ikke verst!

Opplegget går ut på at alle gruppas medlemmer, via foreldrene, innbetaler 500,- til årgangskontoen. Dere vil i etterkant hente ut 10 julenek på Niffen onsdag 2. desember, etter juleavslutningen. Vi har dessverre ikke
mulighet til å lagre dette, så påse at dere henter nekene den nevnte dagen. Har dere ikke mulighet til å hente denne dagen - alier dere med foreldrene til en venninne. Tusen takk!

Jentene selger ett julenek for 60,- eller to for 100,- og de vil da selv tjene opp til 100,- hvis de selger alle for 60,-. Viktig at de stiller opp i Nordstrand-tøy ved salget og sier at dette er til inntekt for jenter 2005 fotballgruppa i Nordstrand Idrettsforening.

Vi ønsker derfor at alle innbetaler 500,- til vår nye lagkonto (9710 26 68557 - Anders Bakken) innen fredag 20. november. Merk innbetalingen med nek for ”spillerens navn” (for- og etternavn), for eksempel: nek Kari Nordmann.

Igjen, tusen takk for at dere innbetaler 500,- til kontonummer: 9710 26 68557 innen 20. november med teksten ”nek og fullstendig navn på spiller”, samt henter 10 julenek på Niffen onsdag 2. desember etter juleavslutningen.

Godt salg - og takk for hjelpen!

Hilsen 2005-teamet