Godt nytt år!

Nå starter sesongen igjen

Publisert 17.08.2015 kl.22.03

Nå starter sesongen igjen

NIF har nå fordelt treningstidene, og 2008-jentene er tildelt mandager fra 18.30 til 19.30 i samme hall som forrige sesong, på Nordseter skole.

Det er ikke den største hallen i området, men den har to mål - og det er faktisk ikke alle lag som har vært så heldige.

Den første treningen er mandag 24. august.

• NB! Det blir økt aktivitet rundt laget denne sesongen, med flere cuper. Vi kommer derfor til å trenge enda flere som bidrar rundt laget. Noe av det første som må på plass er en ny foreldrekontakt. I påvente av et foreldremøte kan interesserte melde seg til hovedtrener [email protected] - med noen linjer om hva dere kan bidra med.
  • Øyvind Torpp takket i våres ja til å være økonomiansvarlig, og han kommer sikkert tilbake med info om lag-kassa.

En kjapp repetisjon om treningene våre:

Den timen vi har med trening i uka går veldig fort. Det er derfor fint om dere innimellom snakker med jentene om dette, slik at den blir mest mulig effektiv. Det er viktig at alle lytter, og raskt følger beskjeder. Vi skal leke og ha det gøy, men det skal være håndball-lek og vi skal gjøre det sammen. Mange er gode venninner, men på trening er vi et lag - og aktivitetene vi kjører skal stå i fokus.

Husk ball, treningstøy og joggesko.

Vi gleder oss til en ny, fantastisk håndballsesong med jentene!