27 haller - 56 motstanderlag

Sist oppdatert 22.01.2016 kl.16.27

Herjer rundt i hele Oslo-området.

27 haller - 56 motstanderlag

En del av jentene har spilt håndball i tre og et halvt år nå - det har allerede vært litt av en reise.

Tallene er selvfølgelig ulike for de forskjellige jentene, men Elvira har spilt i 27 haller - og møtt 56 forskjellige klubber i denne perioden.

Vi startet på Lambertseter skole høsten 2012, i en liten gymsal uten mål - etter hvert med oppblåsbare plastmål. Jentene hadde altfor mye luft i ballene og T-skjortene var en størrelse for store. Det var ikke lett å kaste med én hånd, og enda vanskeligere å ta imot med to.

Hege (som nå trener guttelaget) var sjef, og innimellom var verdensmester Susann med også. Jentene var veldig små.

Nå er de blitt større, og voldsomt gode!

Til helga er det bare én kamp (NIF Grønn), men om bare noen uker skal omtrent hele gjengen i aksjon igjen. 6.-7. februar har vi fem lag i aksjon, i like mange forskjellige haller. 13 kamper - og fantastisk mye moro!