Publisert 15.11.2018 kl.14.52

Herrelaget med ny sterk seier på hjemmebane!

Herrelaget med ny seier på hjemmebane!
Onsdagens spiller blir Tim Sundal med tretten spillemål på atten skudd. Foto: Paul Fekjær

Herrelaget med ny seier på hjemmebane!

Vi skriver onsdag den 14.11 og nok en match! Etter seieren mot Vestli, fikk vi sjansen til å se om vi fortsatt hadde Nordstrands galoppen inne når vi skulle møte Ski.

Denne gangen starter vi med å sette standarden fra start og Nordstrand kara ledet 9-1 etter elleve minutter, Jesper sto som en vegg i målet og reddet 3 stk. 7 meter på rad. Nordstrand ledet 16-5 etter 18 minutter, da ble det en del bytter som gjorde at vi slapp oss ned et par hakk før vi gikk til pause med med 19-13.

Etter pausen ble litt stillings krig og det stod 21-17 før Nordstrand kara kom i gang igjen og nå med en Nordstrands galopp det virkelig luktet svidd av, Ski ble rett og slett stående igjen på perrongen da lokomotivet (Nordstrands galoppen) satte i gang. Ski gikk tomme for krefter og mistet gnisten for å kjempe videre.

Nordstrands kara vil rette en stor takk til våre supportere som kom og støttes oss i denne kampen.

Vi tar med oss det positive videre inn mot kampen som vi har mot våre naboer (Bækkelaget 2) søndag 18.nov Kl: 16.00 i Nordstrand Arena og vi håper å se mange av dere komme å heie/støtte herrelaget i denne kampen.

Onsdagens spiller blir Tim Sundal med tretten spillemål på atten skudd.