Ski Cup 2018 - A-Sluttspill og flott lagspill

Publisert 27.08.2018 kl.21.32

Ski Cup ble en flott start på sesongen der laget storspilte og kjørte over det ene gode laget etter det andre.

Ski Cup 2018 - A-Sluttspill og flott lagspill

Gruppespillet startet på fredag, og det var både norske og svenske lag med.

Gruppespill -Ski:29-7
Her fikk ski en brå og hard start på sesongen. Nordstrand tok grep fra start og hadde god flyt gjennom hele kampen.

Gruppespill -Tumba :17-12
NIF gutta har klare planer for å gå langt, og vinner komfortabelt.

Gruppespill - Kolbotn: 18-14
Seier er vel det eneste som skal sies om denne kampen.

1/4 Finale - Tumba 2 : 18-9
En av de sterkeste kampene laget noen gang har spilt! Møtte et godt svensk lag med god fart i ballen. Supertente spillere som jobbet hard i forsvar og som kollektivt spilte ut motstanderne i angrep. Kampen var jevnere og tettere enn hva resultatet gir utrykk for. Ser ut som at

Semifinale: Asker: 18-19
Dette ble en slitekamp der NIF lå under store deler av kampen. Kom opp helt motslutten, men desverre så var asker for sterke denne gangen.

Alt i alt så har det vært en utrolig spennende cup, både for spillere og trenere. Mange lag med i cuppen, og muligheten til å spille mot "nye" motstandere er altid morro.