Følg med på baneplanen for oppdaterte treningstider!

Vårcup og sommeravslutning

Publisert 27.06.2017 kl.13.48

Vårens cuper er avsluttet og gutta er klare for sommerferie

Vårcup og sommeravslutning
Sommeravslutning 2017

Etter vårsesongens intense cupspill har våre 7 lag fått bryne seg på matcher en eller flere ganger per uke. Har møtt mange motstandere fra Oslo / omegn, som KFUM, Holmlia, Årvoll, Ås, Koltbotn, Oppsal, Rustad, Langhus etc.

Gutta har utviklet seg masse det siste året, og vi ser gleden av å ha en samlet tropp som stiller opp i både solskinn og regn, og kjøreglade foreldre som stiller opp for laget.

Vi avsluttet sesongen med sommeravslutning på Hallager, hvor spreke mammaer trappet opp i fotballutstyr for å spille mot gutta.

Vi takker trenerteamet, foreldre og alle gutta for en super sesong, og gleder oss til å starte opp igjen etter sommerferien.

Nærmere info om treningstider kommer på baneplanen. Følg med !

Sommerhilsen fra Team 2008

Har samlet sammen bilder fra alle lagene - HEIA NIF :)

nif-1-mot-holmlia

NIF 1