Følg med på baneplanen for oppdaterte treningstider!

NIF storspilte på Glassmester1 Cup

Publisert 31.05.2015 kl.10.49

Tross striregn møtte kampklare NIF-gutter opp på Ekeberg

NIF storspilte på Glassmester1 Cup

Takk for flott innsats G-7

Klokken 9 lørdag morgen møtte 10 NIF-lag på Ekeberg. Tross øsende regn var humøret på topp, og iveren etter å spille fotball var stor.

For noen var det aller første kamp for NIF, og forventningene til kamp var naturlig nok store. Alle lagene hadde med seg hjelpetrenere for å koordinere spillet pluss og finne frem til riktig bane til riktig tid. Vi vil takke hjelpetrenere for innsatsen.

Alle lagene fikk spille fem 7 minutters kamper, fordelt på 3x3 spillere på banen. Gutta fikk derfor mye spilletid og mange gode pasninger og touch med ballen. Mange mål ble det også, noe gutta naturlig nok synes er moro. Vi spilte mot lag fra Askim, KFUM, Kjelsås, Manglerud, Holmlia, Langhus og Bekkelaget.

Etter flere timers spill var det høytidelig opprop av alle lagene, hvor gutta fikk pokaler i gull. Regner med at disse blir pent plassert på gutterommene til våre stolte NIF-gutter.

Vi takker alle for innsatsen og oppmøtet, og ser frem til cuper på KFUM senere.

lag-2-glassmestercup