Følg med på baneplanen for oppdaterte treningstider!

Årets høydepunkt

Sist oppdatert 13.08.2018 kl.0.32

Norway Cup 2018

Årets høydepunkt

Det ble stor jubel blant gutta de de fikk klarsignal om å meldes opp til Norway cup sammen med G2007 i 7erspill. Gutta ble fordelt på to ulike lag, og har møtt sterke motstandere i sine kamper. Gutta har vært tapre og jobbet sammen, kjempet og kriget og med fokus på læring og trening. Man skal våge og tørre og feil (og lære) og uka har hatt mange kamper med tøff motstand. Begge lagene har vunnet hver sin match til stor glede for både gutta og heiagjengen på sidelinjen. Tropevarmen har gjort uka til en fortreffelig arena hvor samspillet mellom barna og de voksne har vært super. Mange matcher har vært svært jevne, men vi har også møtt knallhard motstand og gått på reale tap.

Gutta har spilt mot lokallag fra Oslo- og omegn, og møtt 2007-gutter fra Vålerenga, Lyn, Kåffa, Bekkelaget, Oppsal, Fjellhamar, Oppegård og Høybråten/Stovner.

Legger med et knippe blinkskudd fra sidelinjen, og gleder oss til å bli enda mer samspilte i 7er spill utover høsten.

HEIA VÅRE BLÅ-HVITE :)