Ulvøen Rundt - Open Water, 6. august

Sist oppdatert 02.10.2014 kl.11.23

NIF Triathlon har gleden å invitere til Ulvøen Rundt, en svømmekonkurranse som var en god tradisjon fra 1930-1952. Det er 62 tilgjengelige startplasser.

Ulvøen Rundt - Open Water, 6. august

"Grunnet omstrukturering av hjemmesiden vil all informasjon foregå via facebook og på denne siden".

Vi har gleden av å invitere til Ulvøen Rundt. Dette var en svømmekonkurranse som var en god tradisjon fra 1930-1952, som vi gjenopptar nå i 2014. Arrangementet er et utendørs svømmestevne som vil foregå onsdag den 6. august 2014.

Vi i Nordstrand IF Triathlon, i samarbeid med Lambertseter Svømmeklubb og Ulvøya Vel, har den glede å invitere unge og gamle, mosjonister og aktive til å delta. Vi håper på at flest mulig vil være med på å ta opp igjen denne gamle tradisjonen.

Det er 62 tilgjengelige startplasser siden det var 62 år siden sist dette var arrangert. Vær rask.

Kl. 17.00 -17.30 Registrering
Kl. 17.30 -17.40 Sikkerhetsbriefing
Kl. 18.00 Start

Løype
Selve løypen er 2250 meter lang, og går rundt Ulvøya.

Klasser
Det blir delt inn i to klasser; Damer og Herrer, der nedre aldersgrense er 15 år.

Regler
Våtdrakt anbefales og Svømmeforbundets reglement følges vedrørende dette.
Alle deltaktere må ha svømmelisens. For de som ikke har dette, vil arrangøren tilby en engangsforsikring som må kjøpes (ca kr 50,-).
Ved dårlig vannkvalitet, for lav vanntemperatur, for få påmeldte eller andre uforutsigbare årsaker forbeholder arrangøren seg retten til å flytte, endre eller avlyse arrangementet. Ved avlysning som følge av force majeure vil påmeldingsavgiften ikke bli refundert.

Send mail til: [email protected] (kun de 62 første påmeldte får delta)
Påmeldingsavgift: kr 250,-.
De som får bekreftet plass vil motta en mail med detaljer om betaling.

Mat og drikke
Alle deltakerne vil bli servert varm drikke og noe å spise etter målgang.

Hvordan komme til Ulvøya?
Med bil
- Kjør E18 (fra Nord eller Sør) og ta av ved avkjrøingen til Ulvøya. Følge veien (Vargveien) helt til Fjordveien og ta så av til venstre. Følg veien helt ned og man ser så Sydstranden.
Med buss
- Ta rute 83 og gå av på Ulvøya bussholdeplass. Følge veien (Vargveien) helt til Fjordveien og ta så av til venstre. Følg veien helt ned og man ser så Sydstranden.

For mer infomasjon: Send mail til [email protected]

Ulvøen Rundt - Open Water

Henning Riseggen
Tlf: 91837744

Velkommen!

Denne informasjonen finner du også under eget valg "Ulvøen rundt" i venstremenyen.