Klubbmesterskapet 2011 - Resultater

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Aldri så vi bakken vakrere - Aldri så vi deltagerne flinkere!
Oppsummert - klubbmesterskapet i alpin 2011 ble en fantastisk opplevelse i strålende vintervær.

Klubbmesterskapet 2011 - Resultater
Med en glitrende bakke, skyfri himmel og over hundre deltagere, de fleste nær men også noen fjern, ble klubbmeterskapet i alpint 2011 et arrangement som vil minnes i lang tid, kun overgått av neste års mesterskap.

Løpere helt ned i 4-årsalderen hadde funnet veien til Sloreåsen denne solskinnssøndagen. Mødre og fedre, besteforeldre, tanter og onkler, små og store søsken var også med og gjorde dagen til en skifest i slalåmbakken!

Lines lapskaus var et svært velkomment utvidelse av tilbudet i kiosken og gutta i Gautes Kebab stod for en som vanlig super matservering fra grillen. Solen skinte fra skyfri himmel, og bakken var flott preparert. Takket være alle frivillige som stilte opp ble arrangementet en skifest!!

Komplette resultatlister - 10 år og yngre og 11 år og eldre