Treningsavgiften våren 2024

Publisert 16.02.2024 kl.17.19

I disse dager sendes treningsavgiften for våren 2024 ut i Spond. Du finner den under Betalinger.

Treningsavgiften våren 2024

Betaling i Spond
Betalingsforespørsel foregår i Spond og vil dukke opp under «Betalinger» i Spond-appen, eventuelt på e-post om du ikke bruken appen. Forespørslene sendes direkte til medlemmet eller til den som er registrert som betalingskontakt (vanligvis en av foreldrene). Om du som foresatt ikke har mottatt betalingsforespørsel for ditt barn, sjekk med barnet ditt eller med andre foresatte registrert på barnet ditt i Spond.

Nedenfor finner du en oversikt over hvilke avgifter den enkelte skal betale. For utøvere som er med i flere idretter, vedtok årsmøte i 2020 å gi en rabatt. Rabatten er gjengitt i siste kolonne pr halvår.

I tillegg til avgiften tilkommer transaksjonsgebyret til Spond.

Har du spørsmål vedrørende medlemskontingent og treningsavgift, kontakt oss på vår medlemsmail [email protected].

Nordstrand IF

Mette Blomqvist