Sommeravslutning for Allsport fotball

Sist oppdatert 02.10.2014 kl.11.18

Allsportens fotballag hadde en strålende sommeravslutning 19. juni med fotballkamp mot foreldrelaget

Sommeravslutning for Allsport fotball

Kampviljen var sterk på begge sider og foreldrelaget satt inn sin første skåring etter bare 3 minutter. Etter dette fulgte lagene hverandre jevnt, men Nordstrand Allsport trakk det lengste strået og ved pause var stillingen 6-4 til hjemmelaget.

Annen omgang ble en dans på roser for hjemmelaget da Umar sto stødig i mål og toppskårerne Christian, Håkon og Mosab satt inn femte-giret. Umar og Ask skåret også ett mål hver og kampen endte med en knusende seier til hjemmelaget med 13- 7.

Dette lover godt for neste sesong og vi ønsker alle en riktig god sommer og gleder oss til å se alle igjen til høsten!