Påsanprisen til Christian Johansen!

Publisert 13.04.2021 kl.17.12

Vinneren av årets Påsanpris er avtroppende styreleder i Allsportgruppen Christian H. Johansen, en av de med klart lengst fartstid som frivillig i klubben.

Påsanprisen til Christian Johansen!

Hva er Påsanprisen
Klubben innførte i 2014 en egen hederspris som vi kaller «Påsanprisen». Prisen har fått navn etter Jan Petter («Påsan») Nyhus som dessverre døde så altfor tidlig. Påsan nærmest viet sitt liv til NIF. Han var spiller, trener, pappa, admin, sponsor og altmuligmann m.m. Han var medlem og fullt engasjert fra han var guttunge til han døde.

Påsanprisen er foruten heder og ære, kroner 10.000 som vinneren kan gi til det formål i NIF han/hun ønsker.

Årets vinner
Årets vinner er klart blant de lengst sittende frivillige i klubben. Han var med å etablere Nordstrand IF Allsportgruppe i 2003. Allsporten tilbyr idrett for barn og unge med nedsatt funksjonsevne og de med utviklingshemming.

Vinneren har de siste 18 årene vært «Mister Allsport» i NIF. Han har lykkes på en måte som gjør at tilbudet i Allsporten stadig har blitt utvidet med nye aktiviteter. Gruppen teller nå om lag 90 medlemmer som kommer fra Oslo og omegn.

Det er åpenbart at denne suksessen ikke hadde vært mulig uten en ordentlig «ildsjel» som har ledet gruppen og bidratt på alle plan i aktiviteten.

Christian takkes samtidig av for mangeårig innsats for klubbens hovedstyre,

Vi takker og gratulerer!

Tidligere vinnere av "Påsan-prisen":
2014: Janne Osmo Eriksen
2015: Kurt Ove Hanssen