Søk på årets gøyeste sommerjobb!

Publisert 29.03.2023 kl.9.29

Er du over 18 år, glad i aktivitet og ønsker å gjøre en forskjell? Da kan dette være sommerjobben for deg!

Søk på årets gøyeste sommerjobb!

Søk sommerjobb!
Nordstrand IF Parasport har den store gleden av å kunne arrangere to aktivitetsleirer for personer med utviklingshemming sommeren 2023. Leirene vil være fulle av morsomme og spennende aktiviteter tilpasset deltakernes nivå. I løpet av aktivitetsleirene vil vi prøve ut mange forskjellige aktiviteter som ballspill, klatring, bowling, minigolf, dansing og mye mer. Målet er at deltakerne skal oppleve mestring og glede i kjente og nye aktiviteter i trygge omgivelser. Til dette søker vi nå 30 unge mennesker (over 18 år) som vil være med å bidra til at deltakerne får en super uke.

Selv om vi skal gjøre mange aktiviteter på forskjellige steder, starter og avslutter vi alltid dagen på Nordstrand Arena, Oberst Rodes vei 79, 1165 Oslo.

Se noen av høydepunktene fra fjorårets leirfilm her: https://fb.watch/jg5k7CD67p/

Søknad sendes til leirkoordinator, Christopher Knudsen på e-post innen 14. april: [email protected]. Les mer leirene og oppgaver for ansatte lenger ned.

Aktivitetsleir 1: Søndag 06. august - fredag 11. august (deltakere mellom 18 - 26 år)
Arbeidstider er som følger:
Søndag 06. august: Kl. 12 - 16
Mandag 07. august - fredag 11. august: 08.45 - 15.45

Aktivitetsleir 2: Søndag 13. august - fredag 18. august (deltakere mellom 10 - 17 år)
Arbeidstider er som følger:
Søndag 13. august: Kl. 12 - 16
Mandag 14. august - fredag 18. august: 08.45 - 15.45

Lønn
De ansatte lønnes med ca. 7000 kroner per aktivitetsleir (inkludert feriepenger). De ansatte vil også få servert lunsj og frukt hver dag.

Er du den vi ser etter?
På hver av aktivitetsleirene søker vi 15 motiverte unge mennesker (over 18 år) som har lyst på en meningsfull, givende og gøyal sommerjobb. Det vi ser etter er unge mennesker som liker aktiviteter, er omsorgsfulle, er initiativrike og som ønsker å sette deltakernes behov foran seg selv. Har du erfaring med personer med funksjonsnedsettelser er det en fordel, men ikke et krav. Opplæring vil bli gitt. Personer med funksjonsnedsettelser oppfordres spesielt til å søke.

Oppgaver under leirene:
- Legge til rette for deltakerne i aktivitet og sosialt
- Bistå deltakerne i mat- og stellsituasjoner
- Samarbeide med de andre ansatte på leir for å lage en fantastisk leir
- Brette opp ermene når det oppstår utfordringer
- Være en tillitsperson og opptre som et forbilde
- Og mange andre små og store ting

Søk jobb
Om du ønsker å søke på en eller begge aktivitetsleirene sender du en enkel søknad til leirkoordinator, Christopher Knudsen på e-post: [email protected]. I søknaden kan du fortelle litt om deg selv, ulike aktivitetserfaringer, hvorfor du ønsker å jobbe på disse leirene, og har du erfaring med målgruppen ta med det. Skriv også hvilken leir du ønsker å søke på eller om du ønsker å søke på begge.

Søknadsfrist fredag 14. april. Alle søkere vil motta bekreftelse på at søknad er mottatt og få tilbakemelding innen 28. april. Søkere som får tilbud om jobb må levere gyldig politiattest innen 4 uker etter jobbtilbud.

Har du spørsmål om aktivitetsleirene eller vil vite mer om hva jobben innebærer, send en e-post til: [email protected].