Løvelekene 2023

Sist oppdatert 10.05.2023 kl.17.49

Løvelekene er friidrettsleker som Nordstrand Parasport arrangerer i samarbeid med Lambertseter Friidrett, Lionsklubbene på Nordstrand og Rustad. Lekene foregår på Lambertseter stadion og ble først gang arrangert i 2007.

Løvelekene 2023

Friidrettsstevnet er for barn, ungdom og unge voksne med nedsatt funksjonsevne. Arrangeres for 15. året!

Påmelding for 2023 er nå åpen. Følg "Løvelekene" på Facebook for oppdateringer.

Påmeldingslenke: https://club.spond.com/landing/courses/nif/F43D3D3DE11D471F8722C40DFAB2B150

Søndag 11. juni kl. 09.30 - ca kl. 15.00. Innmarsj og åpning kl. 10:00.

Øvelser - ordinær
Født 2011 eller senere: 60m, 400m, kast liten ball og lengde.
Født 2010 eller tidligere: 100m, 400m, kast liten ball og lengde.

Stafett
Øvelsene avsluttes med 4x100m stafett som gjennomføres som en heat-konkurranse. Det tas hensyn til at alle lag skal ha en reell mulighet til å komme først i mål. Vinnerlaget ved hvert heat vil bli premiert. To gutter og to jenter på laget. Klubbene kan melde på flere lag. Påmeldingen skjer ved at stafettlag med navn på de som skal løpe etappene.

Aktiviteter
I tillegg til øvelsene er det mange andre aktiviteter. Innmarsj for alle deltagere og ledere med musikkorps, åpningstale, felles oppvarming med, stor kiosk, underholdning og premieutdeling. Løven er med hele tiden og Haren kommer også.

Premiering
Deltakeravgiften inkluderer t-skjorte, medalje og diplom.

Størrelsesguide t-shorter
I påmeldingskjemaet blir du spurt om t-shortestørrelse på deltakeren og her er målene fra leverandør:

Arena:
Lambertseter Stadion, Glimmerveien 42, 1155 Oslo

NB! For Nordstrand IF Parasport
Løvelekene er inkludert i treningsavgiften.

Fotografering
Vi gjør oppmerksom på at fotografering vil foregå under hele stevnet. Vi ønsker å legge ut bilder og video på sosiale medier og hjemmesider i etterkant. Om du ønsker å reserve deg/ditt barn for dette ber vi deg om å registrere dette under påmeldingen eller gir oss beskjed på arrangementsdagen.

Følg Løvelekene på Facebook!

____________________________________________________

Arrangeres av Nordstrand IF ParasportLambertseter IF Friidrett og Lions.