Midler fra Extrastiftelsen

Sist oppdatert 02.10.2014 kl.11.17

Allsportgruppen var så heldig å få innvilget sin søknad til Extrastiftelsen, og i helgen arrangerte de treningshelg for våre medlemmer.

Midler fra Extrastiftelsen

Arrangementet ble holdt på Frambu, og det var trening hele lørdagen og halve søndagen. Været var flott slik at nesten alle aktivitetene foregikk utendørs.

På lørdag startet vi med en Natursti m/spørsmål slik at alle skulle bli kjent med området. De påmeldte ble delt inn i grupper som rullerte på de forskjellige aktivitetene. Alle sammen fikk i løpet av helgen prøvd seg på fotball, klatring, håndball, fisking, basket, aktivitetsløype og svømming. Noen ble introdusert for nye idretter og mange fikk tøyd grensene sine litt.

Vi hadde fellesmåltider med sunn og god mat.

Det var mange slitne og glade barn og ungdommer som tok farvel på søndag.

Tusen takk til alle medlemmer, foreldre, ledsagere, trenere og hjelpetrenere som kom og gjorde dette til en super helg!

Fotball på ballsletta

Aktivitetsløype

Frukt

Håndball i ballbingen