Leder av Ballidrett søkes

Publisert 01.12.2021 kl.14.57

Er du den rette for å ta Ballidretten videre?

Leder av Ballidrett søkes
Ballidrett har vært en stor suksess siden oppstart for snaue to år siden

Ballidretten i Nordstrand IF er vårt tilbud til de aller minste. En gang i uken kan 4-åringer komme på Niffen og trene. Treningen er selvsagt basert på lek, samarbeid og utfordringer tilpasset aldersgruppen. Gjennom leken ønsker vi å gi barnet idrettsglede og mestring av grunnleggende ferdigheter som koordinasjon, balanse, selvfølelse og trygghet med ball.

Vi søker deg som kan lede denne aktiviteten, da både på feltet med barna, men også administrere aktiviteten utenom treningene. Du har den rette bakgrunnen for en slik oppgave, og har muligens pedagogikk, trenerkurs for barneidrett og/eller annen relevant erfaring eller utdannelse.

Jobben som rekrutterings- og ballidrettsansvarlig i Nordstrand IF innebærer:

• Forberede og følge opp det sportslige opplegget
  • Administrere i Spond
  • Rekruttere barn gjennom kontakt med bydelens barnehager
  • Rekruttere, skolere og lønne trenere (ungdomsspillere i egen klubb)
  • Forberede og gjennomføre foreldremøte; første møte med klubb
  • Være foreldrenes kontaktperson
  • Overlevere kull fra ballidrett til håndball/fotball, i samarbeid med trenerveilederne i klubben

Stillingen utgjør ca. 5 timers arbeid pr uke. Lønn etter avtale. Vi kaller inn til intervju fortløpende, oppstart kan påberegnes fra 01.01.22.

Dersom du er interessert i å finne ut mer om stillingen, ta kontakt med Sportssjef Anna Collett på 98 29 52 20.
For å søke på stillingen, send CV og søknad til [email protected].