Vi søker trenere til flere av våre ungdomslag!

Publisert 10.05.2023 kl.12.26

Nordstrand håndball søkere trenere til årgangene G14 og 15 og J14 og 16.

Vi søker trenere til flere av våre ungdomslag!

Nordstrand IF har stor aktivitet innenfor idrettene; fotball, håndball, triathlon, e-sport og parasport. I håndballgruppa er det over 750 håndballaktive barn, ungdom og seniorer. Vår visjon er «flest mulig, lengst mulig, best mulig» som står som en ledestjerne i arbeidet vårt, og som underbygges av verdiene «respekt, samhold og engasjement».

Vi tilbyr en spennende og tradisjonsrik klubb, et godt trenermiljø og gode utviklingsmuligheter.

Nordstrand håndball søker trenere som har lyst til å utvikle unge spillere og jobbe etter klubbens visjon, verdier og sportsplan. Du bør være faglig sterk, entusiastisk, en god pedagog og ha evne til å utvikle både deg selv og andre. Fair play, samhold, respekt og engasjement er verdier du setter høyt, og du har evne til å se håndballen i et større perspektiv. Du forstår at gode holdninger, idrettsglede og langsiktighet er viktige faktorer for fremtidig suksess.

Du vil inngå i et sterkt trenernettverk hvor klubben vil legge til rette for personlig utvikling og sportslig suksess.

Vi søker i denne omgang trenere til;

• Gutter 14 (2009)
  • Gutter 15 (2008)
  • Jenter 14 (2009)
  • Jenter 16 (2007)