Tre jenter er klare!

Publisert 30.04.2021 kl.20.41

Les videre for en resignering, og to nye ansikter.

Tre jenter er klare!
Iben H. Flø

Det er en god fredags kveld når vi kan annonsere at tre jenter har signert og er klare!

Først ut er Iben H. Flø. Iben kom tilbake igjen til klubben før sesongen 19/20 og har vært med på reisen vi hadde gjennom 2.div og opprykket til 1.div. Iben er en spiller du helst vil spille med og ikke mot. Hun tar for seg når hun er i sonen. En viktig brikke i vår forsvarsoppstilling - men med klare ambisjoner om fortsette å utvikle alle sine kvaliteter. Vi gleder oss til å se Iben ta nye steg denne sesongen.

De neste to, er to nye jenter som i løpet av sommeren flytter fra Kristiansand til Oslo, for jobb og studie. Ønsk velkommen til Hanne Byklum og Helene M. Isachsen.

img_7547.

Hanne Byklum - bakspiller

Jentene har denne sesongen spilt for Randesund, og sto på motsatt banehalvdel når vi var på bortekamp hos dem. Begge spillerne var også blinket ut og pratet om på forhånd - før den kampen. To temposterke og ballsikre bakspillere, med individuelle kvaliteter vi kan dra god nytte av denne sesongen. Vi er glade for at begge har valgt Nordstrand som sin neste klubb, og ser frem til å kunne være med å utvikle jentene videre.

img_7499.

Helene Isachsen - venstrehendt bakspiller

Ta dem godt i mot når de kommer til hallen!