To lag til kvartfinale i Regionscupen

Publisert 19.01.2018 kl.1.13

Damer 3./4. divisjon stiller med to lag i årets Regionscup og begge er klare for kvartfinale i klassen 3./4.-divisjon.

To lag til kvartfinale i Regionscupen
Fornøyde jenter, og trener(e), etter seier over Skogstrand.

Skogstrand-Nordstrand 24-27 (11-13)
Det ene laget var i aksjon i sin1/8-finale onsdag kveld og møtte mot 3.divisjonslaget Skogstrand i Kvernhushallen. Det ble en jevn kamp og det stod både 9-9 og 19-19 og det var først de siste ti minuttene vi ble liggende to mål foran og vant til slutt med tre. Herlig!

Mål: Iselin Eidskrem 6, Gøril Ekholdt 5, Frida Hjelkrem 3, Aurora Eidskrem 3, Karoline Græsvik 3, Marit Lillebråten 2, Therese Lindland 2, Rebekka Berg Gjerstrøm 2, Katarina O. Granerød 1, og ca 50 i redningsprosent av Ingrid Strømstad!

Nordstrand - Lisleby 28-21 (16-8)
I går kveld gjorde det andre laget vårt jobben mot Lisleby. Det var til tider veldig godt angrepsspill og mange på scoringslisten. Litt for mange tekniske feil og nølende midtre periode i kampen, men en fin avslutning gjorde at vi sikret seieren.

Dagens toppscorer ble Tanita Niknam med 7 mål, Kristina O. Granerød 5, Henriette Moss 4, Emilie Moen 4, Guro Rønning 3, Rikke Krogstad 2, Christine Holtekjølen 2, Helene Røhmer 1.

Nå blir det spennende med trekning av kvartfinalene som skal spilles innen 4. mars

nif-lisleby-regcup2018

Og en like fornøyd gjeng etter gårsdagens kamp mot Lisleby.

Heia Nordstrand!