NIF-Kolbotn, NIF-Ski og BSK-Elverum

Sist oppdatert 31.03.2019 kl.0.07

Søndag 31. mars spiller Herrelaget for sølvplass mot Kolbotn kl 14.00, G16 har sluttspillkamp mot Ski kl 14.40 og kl 18.00 er det sluttspill-kvartfinale i Eliteserien. Velkommen!

NIF-Kolbotn, NIF-Ski og BSK-Elverum

Kl 14.00 2.div menn NIF-Kolbotn
Herrelaget ligger før siste runde på en 2. plass på tabellen. Motstander er Kolbotn, med noen tidligere NIF-gutter på laget, plassert som nummer 6. Med seier er gutta garantert 2. plass i årets serie. Skulle det blir noe annet enn seier er vi avhengig av at Vestli tar poeng mot Bækkelaget 2 for å oppnå samme plassering.

Kl 14.40 G16 A-sluttspill NIF-Ski
Dette er siste sluttspillkamp for G02 og siste kamp før det bærer avgårde til Bring-sluttspill i Stangehallen neste helg. Tabelltoer Ski er motstander og gutta får en tøff oppgave. Ski har to lag i sluttspillet og har seks av sine spillere inne på topp 10 på scoringsstatistikken.

Kl 18.00 Eliteserien sluttspill BSK-Elverum
BSK møter serietoer Elverum til andre kamp i kvartfinalen av sluttspillet. Tidligere i sesongen har BSK gått på to tap, og fått et uavgjort mot laget fra Hedemark.

Kom og støtt lagene våre til å avslutte sesongen på en best mulig måte!

Speaker: Geir Mong

Gratis inngang for alle med klubbtøy!

Heia Nordstrand og Bækkelaget