NIF Håndball søker trenere

Publisert 02.03.2019 kl.14.04

Nordstrand håndball søker trenere – på ulike årstrinn - som har lyst til å utvikle unge spillere, jobbe etter klubbens visjon, verdier og sportsplan.

NIF Håndball søker trenere

Nordstrand IF har i dag 1800 aktive medlemmer innenfor idrettene; fotball, håndball, triathlon og allsport. I håndballgruppa er det over 550 håndballaktive barn, ungdom og seniorer. Vår visjon er «flest mulig, lengst mulig, best mulig» som står som en ledestjerne i arbeidet vårt, og som underbygges av verdiene «respekt, samhold og engasjement».

VI tilbyr en spennende og tradisjonsrik klubb, et godt trenermiljø og gode utviklingsmuligheter.

Nordstrand håndball søker trenere – på ulike årstrinn- som har lyst til å utvikle unge spillere, jobbe etter klubbens visjon, verdier og sportsplan. Du bør være faglig sterk, entusiastisk, en god pedagog og ha evne til å utvikle både deg selv og andre. Fair play, samhold, respekt og engasjement er verdier du setter høyt, og du har evne til å se håndballen i et større perspektiv. Du forstår at gode holdninger, idrettsglede og langsiktighet er viktige faktorer for fremtidig suksess, og trives med å være et forbilde for byens fineste ungdom.

Du vil få ansvaret for et alderstrinn, hvor vi ønsker at du skaper et godt treningsopplegg og spillerutvikling over tid. Du vil inngå i et sterkt trenernettverk hvor klubben vil legge til rette for personlig utvikling og sportslig suksess.

Vi håper å høre fra deg!

Kontakt:
Per Gunnar Gulliksen