Jenter 03 klare for første Bring-runde

Publisert 28.11.2019 kl.12.51

Bringserien 2019/2020 startet til helgen og våre jenter debuterer mot Ros, Skedsmo og Valder i Tærudhallen.

Jenter 03 klare for første Bring-runde

Avvikling av serien
Bringserien Jenter 16 skal gjennomføres med 60 deltakende lag som fordeles i 4 avdelinger med 15 lag i hver avdeling. Disse spiller seriespill over 5 runder og de 3 best plasserte lagene i hver avdeling etter endt seriespill går til Nasjonalt sluttspill.

Førstnevnte lag i hver pulje er arrangør i rundene 1–4. Den 5. runden (fellesrunde) avvikles på Jessheim og Skedsmo 25.–26. april (tider vil komme senere).

Avdeling 4
Jentene våre spiller i avdeling 4 og møter hjemmelaget Skedsmo, Valder og Ros. Det blir tre tøffe kamper, men vi er klare til å ta utfordringen og gi dem match. Som mange andre lag har vi slitt med litt skader her og der, men flaks for oss så er vi over 30 fantastiske håndballspillere i gruppa, og mange å ta av.

Vi er klare
Fra vårt perspektiv kan vi klare alt hvis vi vil det nok og hvis vi spiller vårt spill. Tempo er vår styrke og der er vi gode når alt klaffer. Vi skal innrømme at det gjorde godt å slå Regionseriens 3. plass med 8 mål sist søndag, det gir ekstra motivasjon til helgens kamper. Rykende ferske Bring-merker er strøket på draktene og vi er klare.

Helgens kamper:
Lørdag kl 13.30 mot Ros
Lørdag kl 18.00 mot Skedsmo
Søndag kl 10.00 mot Valder

Alle kampene i Tærudhallen

VEL MØTT!

Nyttige linker:

Bringserien J16 Avd 04

Her finner du kamper/resultater for alle puljene

Les også om Grønt Kort som belønner fairplay på håndballbanen