Gutter 07 til topps i Ski-cup!

Publisert 25.08.2019 kl.18.08

Vi gratulerer gutter 2007 med gull i Ski cup i tøff konkurranse med 15 andre lag.

Gutter 07 til topps i Ski-cup!

Etter innledende kamper fredag og lørdag, endte guttene på 2.plass i pulja, og måtte derfor ut mot 1.plassen i pulje B, Kjelsås, i første sluttspillkamp.

Guttene var skrudd på fra start, og dro til slutt i land seieren på «sudden death» i kvartfinalen. I semi’n møtte de et godt lag fra Holmestrand, men tar føringen fra start, og vinner til slutt 10-8.

Finalen
I finalen ventet Ull/Kisa, som de tapte 17-15 mot i gruppespillet. Guttene er sugne på revansje, men kommer litt bakpå fra start. De beholder roen, fortsetter å male på og spille sitt spill, og leder 7-4 til pause. I 2.omgang fortsetter det gode spillet, og de er på det meste 7 mål foran. I sluttminuttene tar guttene en liten hvil, så Kisa knapper innpå med et par mål, men guttene vinner til slutt fortjent 16-11.

g2007_ski-cup2019-bestemann

Theo fikk bestemannspremien i finalen(ene bildet), etter eminent forsvarsspill

g2007_vinnere-sku-cup-2019

Med på laget (i tilfelig rekkefølge): Philip Lesto, Gabriel Kleven, Liam Kling, Theo Asplund, Gabriel Eklund, Marius Jakobsen Nordeng, Magnus Isaksen og Bastian Kraft Ophus.

Dette er den tredje pokalen til guttene på et halvt år, og det lover godt for den fremtidige guttehåndballen i Nordstrand

Heia Nordstrand!