Flott PW-innsats av G14!

Publisert 13.04.2022 kl.12.21

Vi gratulerer med nok en sterk PW-cup av gutta våre som i år nådde semifinale og Bastian som kom med på All star laget.

Flott PW-innsats av G14!

"For NIF G14 begynte PW med et smell kl 07:50 lørdag morgen mot Gjøvik. Vi er vanligvis ikke så gode på så tidlige kamper, men gutta var påskrudd og vant kampen ganske så greit.

Så gikk det slag i slag mot Åsane, Haslum og Tjølling. Vi endte som puljevinner, så vidt, siden vi spilte uavgjort mot Åsane. Vi hadde begge like mange poeng, og lik målforskjell, men vi tok puljeseieren på flest scorede mål.

Dette tok oss rett til 1/8 finalen hvor vi møtte en gammel kjenning, Langhus. Denne kampen vinner vi greit med 24-17, og vi er nå klare for Bjørnar i 1/4 finalen. Dette er et godt Bergenslag som ligger blant topp 3 i sin serie. Her satt taktikken, og som Bjørnar selv sa, de ble feid av banen og vi vant 12-27.

Da var vi igjen klare for semi i PW, og vi ante en mulighet til å komme til finalen, også i år, da vi skulle møte Runar. Dessverre var det litt nerver, og vi ble liggende et mål bak som vi aldri klarte å hente inn, og taper kampen knepent 15-16. Det var en gjeng, ikke altfor blide gutter, på vei hjem fra Larvik, men når alt kommer til alt, skal de ikke glemme at de ble blant de 4 beste, som ikke er så verst."

Det er også hyggelig å kunne gratulere Bastian Kraft Ophus som kom på All star laget i G14-klassen.

Vi gratulerer hele Team 2007 med flott innsats!