Action i Arenaen til onsdag!

Publisert 13.11.2018 kl.12.37

Onsdag 14/11 blir det to gode herrekamper og fullt trøkk i Arenaen. Ta med deg et par venner og kom.

Action i Arenaen til onsdag!
Brødrene Sundal skal begge i aksjon onsdag. Denne gangen i hvert sitt oppgjør. (Arkivfoto)

Det klart for en skikkelig håndball-onsdag i Nordstrand Arena og vi håper flest mulig tar turen for å støtte de lokale lagene.
Arenaen rigges til fest, og Storstua serverer god mat og deilig drikke.

Kl. 18:00 møter vårt herrelag Ski til dyst i 2. divisjon. Nordstrand har hatt en god start på årets sesong og er for tiden plassert på en 2. plass. Ski befinner seg nede på 6. plassen, men med tre kamper færre spilt og innehar mer enn nok kvalitet til å gi våre gutter kamp om poengene.

Kl. 20:15 er det klart for NM-semifinale for menn mellom Bækkelaget og Elverum! Hedmarkingene har kalt det "Invasjon Nordstrand Arena" og vi håper både Nordstrandsfolket og Arenaen er klare. Dette blir fest!

Vi håper å se flest mulig i hvitt og blått på tribunene onsdag kveld.

Alle klubbens spillere kommer gratis inn til begge kampene, hvis de har på seg NIF-tøy.