3x full pott på damene i dag!

Publisert 14.11.2021 kl.23.28

Vi gratulerer med full pott både i 1., 3. og 4. divisjon i løpet av dagen og kvelden.

3x full pott på damene i dag!
Frida Corneliussen-Østlie med ett av sine 2 mål og fornøyde lag både i Trøndelag og på Haugerud.

Først ut i ettermiddag var Rekruttlaget vårt i 3.divisjon.

Oppegård-Nordstrand 2 24-37 (10-20)
Det tok ikke lange tiden å skjønne at poengene ville bli med i NIF-bagasjen hjem fra Østre Greverud Idrettspark. 0-4, 2-10 og 10-20 til pause. Derfra gikk det slag i slag og til slutt stod det hele 24-37 på tavlen. 2 poeng innkassert!

Thea Østreng ble toppscorere med 10 (2) mål, med Emilie Karlsrud-Josephson tett bak med 8 og Tilde Pileberg og Sofia Hajaj Helland med 7 hver.

Så skulle A-laget vårt til pers i Trøndelag og det skulle bli en kamp av det mer spennende slaget

1.divisjon Levanger-Nordstrand 22-23 (11-14)
I Trønderhallen lå vi bak fra start med både ett og to og tre mål til det stod 10-7 atten minutter ut i omgangen. Men så snudde vi kampen og gikk fra 11-8 til 11-14 som også var pauseresultatet. I den andre omgangen var det vår tur til å ligge tilsvarende mål foran, men det var svært jevnt og vi vant til slutt med minst mulig margin. 4 poeng innkassert!

Lene Kristiansen Tveiten ble belønnet som vår beste og ble toppscorer med 6 mål.

Til slutt var det duket for avslutning på kvelden i Haugerudhallen.

4. divisjon Haugerud-Nordstrand 3 19-24 (8-13)
Det var heller aldri tvil om at K4-jentene ville sørge for full pott for damelagene i kveld selv om vi slipper oss litt ned fra en timeout på 4-13 til 8-13 til pause. Vi øker til en nimåls-ledelse utover i omgangen, men igjen slipper vi litt opp men vinner komfortabelt 19-24. = 6 poeng!

Kveldens toppscorer ble Iselin Eidskrem med 7 kasser.

Så vi kan melde en nice dag på jobb for damene i dag!

Heia Nordstrand!