20 kamper i helgen

Publisert 20.10.2018 kl.3.07

I helgen spilles det 20 kamper i arenaen vår, syv lørdag og 13 søndag, og vi kan by på breddekamper, 2. divisjon damer og herrer og Eliteserie for herrer.

20 kamper i helgen

Lørdag spilles alle kamper på hovedbanen og høydepunktet bør være toppoppgjøret i 2. divisjon menn mellom Nordstrand og Fjellhammer. Avkast kl. 17:00.

Søndag er det kamper fra kl. 10:00 på begge baner og kl. 14:00 spilles det kamp i 2. divisjon kvinner mellom Nordstrand og Os.

Kl. 18:00 får vi testet Nordstrand Arena som eliteseriearena når vår samarbeidsklubb Bækkelaget Håndball Elite får besøk av ØIF Arendal. Sørlendingene ledes av tidligere Nordstrandstrener Marinko Kurtovic.

Alle spillere og trenere iført NIF-tøy kommer gratis inn på alle kampene!

Kiosken og Storstua holder åpen, så det bør finnes noe for enhver smak. Legg turen innom Nordstrand Arena i helgen!

Heia Nordstrand! Og Bækkelaget!