Friidrettstilbud for Allsport gruppen

Publisert 10.04.2016 kl.18.44

Friidrett er en multidisiplin idrett med over 25 forskjellige øvelser, og Lambertseter friidrett har som mål å introdusere alle utøvere for alle øvelsene og grunnteknikkene innen friidrett.

Friidrettstilbud for Allsport gruppen

Lambertseter Friidrett har som motto å være en klubb for alle, der vi ønsker «Flest mulig, Lengst mulig, Best mulig». Våren 2015 hadde vi gleden av å ha med oss Allsport gruppen en gang i uken. Etter en gjennomgang av erfaringene derfra og ønsker fra trenerstaben, så ønsker vi å opprettholde dette tilbudet for Allsport gruppen.

Treningstid
For Allsport gruppen setter vi opp en trening i uken. Treningstiden blir tirsdager kl 18:00-19:00 (kan utvides dersom det er ønskelig). Oppstart 3. mai.

Trenere
Ansvarlig trener for gruppen blir Julie Kitel. Hun har mange års erfaring som utøver i Lambertseter Friidrett og har de siste årene vært trener for flere av våre grupper. Som hjelpetrener vil hun ha med seg Mina Torvanger, som har bakgrunn som utøver i Lambertseter Friidrett og er hovedtrener for 6-9 års gruppen i Lambertseter Friidrett.
>epost: [email protected], tlf: 994 31 366

Innmelding
Utøvere som ønsker å delta i Lambertseter Friidrett – Allsport må være medlem av Lambertseter IF. Kontaktperson for innmelding i klubben er Nina Damsleth.
>epost: [email protected], tlf: 474 64 021

Dersom det er spørsmål rundt organisering av trening og det sportslige, så kan dere kontakte Shahid Skar, Sportslig Leder.
>epost: [email protected], tlf: 938 09 388.

Vi ser frem til å starte opp en ny gruppe i Lambertseter Friidrett.

Vel møtt!

Mvh Lambertseter Friidrett
v/Shahid Skar

Følg oss på nett: http://lambertseterif.no