Vi ønsker å bygge ny tribune!

Publisert 26.04.2023 kl.14.41

Kjære medlemmer, vi ønsker å oppgradere anleggene våre med en ny tribune for å skape bedre rammer rundt kampene og gi en enda bedre opplevelse for både spillere og tilskuere - for å få til det trenger vi din støtte.

Vi ønsker å bygge ny tribune!

Dette er en viktig satsning for klubben vår, og vi trenger deres støtte for å gjøre det til virkelighet.

Det er mange måter du kan hjelpe oss på, spre ordet og engasjere flere medlemmer, bidra med donasjoner eller annen økonomisk støtte, eller tilby din tid og ferdigheter for å hjelpe oss med å planlegge og gjennomføre oppgraderingen.

Vi håper du vil bli med oss på denne reisen og hjelpe oss med å bygge en sterkere klubb og skape fantastiske opplevelser for alle som besøker anlegget vårt.

Sammen kan vi gjøre dette til virkelighet!

Vi hare satt av tre dugnadsdager:
Fredag 5. mai kl. 16.30 – 21.00
Lørdag 6. mai kl. 10.00 – 19.00
Søndag 7.mai kl. 10.00 – 16.00

Kan du bidra med noen timer er det kjempefint! Eller kanskje du har egnet verktøy du kan låne oss denne helgen? Dersom din bedrift ønsker profilering, ta kontakt for skilt/banner på tribunen/banen.

Send en e-post til [email protected]

Ønsker du å bidra økonomisk har vi startet en Spleis, https://www.spleis.no/project/323075, alle bidrag hjelper!

Håper vi sees!