Toppscoreren er med videre!

Publisert 06.11.2019 kl.14.40

Årets toppscorer Markus Woldsund er med i 2020

Toppscoreren er med videre!
Markus ønsker å utvikle seg videre i Nordstrand

Markus har bestemt seg for å bli i klubben. Det er vi veldig glade for! Vi har tatt noen kjappe spørsmål med kapteinen:

1. Andre klubber har tilbudt deg kontrakt, hvorfor ønsker du å bli i Nordstrand?
Det er alltid gøy med interesse og det å føle seg ønsket, men trivsel og lidenskap for klubben er det viktigste for meg.

2. Ambisjoner for 2020?
Prestere bedre enn i år. Sjeldent fornøyd med 5. plasser selv om vi gjorde en kjempesesong i år. Jeg mener Nordstrand burde være en klubb som kjemper om topp 3!

3. Hva tenker du om dagens Nordstrand stall?
Ung stall som tok store steg ila året. Med en opparbeidet rutine og litt mere flaks, er vi kapable til å slå alle.

4. Er du i din beste form noensinne?
Formen er bra og skal bare stige i løpet av preseason og være på topp inn mot seriestart.

Thomas Holm er meget fornøyd med å ha Woldsund med videre og sier følgende: "Markus har vært fit og skadefri et helt år og da har han fått vist potensialet sitt. En spiss som har alle forutsetninger og som vi skal jobbe med å videreutvikle. Andreåret er ofte det vanskeligste, noe jeg tror vil trigge han. Klubben er strålende fornøyd med å ha med Woldsund videre".