Stem på Kristian!

Publisert 01.10.2021 kl.13.36

Juniortrener Kristian Gjerstadberget er nominert til Årets Grasrottrener, gå inn og stem, stemmefristen er 6. oktober kl 23.59

Stem på Kristian!

Norges Fotballforbund, Norsk Fotballtrenerforening og Norsk Tipping skal sammen kåre Årets Grasrottrener. Det skal kåres Årets Grasrottrener i hver fotballkrets og ut ifra disse kandidatene kåres Årets Grasrottrener i hele norsk fotball.

I tillegg til heder og ære vil klubben til vinneren av Årets Grasrottrener i hver krets motta 10 000 kroner. Klubben til den som vinner den nasjonale kåringen og blir Årets Grasrottrener i fotballen vil i tillegg motta 20 000 kroner, altså totalt 30 000 kroner til klubben som har den nasjonale vinneren.

Vi ser etter Grasrottrenere som utmerker seg spesielt og gjør en ekstra innsats for å bidra til at barn og unge koser seg med fotballen.

Linken til Kristian sin profil finner du her: Fandrive Campaign

Del med foresatte på ditt lag!

Alle som stemmer må være over 18 år og kan kun avgi 1 stemme ved hver avstemmingsperiode.

Heia Kristian!