Fem kjappe med Markus Woldsund

Publisert 20.09.2019 kl.10.02

Fem kjappe spørsmål med Markus Woldsund før Herd hjemme

Fem kjappe med Markus Woldsund
Vår kaptein og toppskårer Markus Woldsund er klar for ny hjemmekamp

Vi tok en kjapp prat med A-lagets kaptein Markus Woldsund. Les hva han har å si før hjemmekampen mot Herd her:

1: 14 mål til nå i år, hvor fornøyd er du?
Jeg sa til Thomas at jeg skulle ha 20 mål før sesongen, det hadde ikke han noe tro på, så er ikke helt fornøyd enda. 6 kamper igjen og trenger 6 mål til, da er jeg fornøyd!

2: Hva syns du om prestasjonen til laget som et nyopprykket lag?
Som et av de eneste lagene i divisjonen uten utbetalte lønninger, gjør vi det utrolig bra. Disse prestasjonene skyldes et godt miljø, og en gruppe i og rundt A-laget som både vil bli bedre hver trening, og også ha det gøy.

3: Har du vært i så god form før? Hvis ja, hva skyldes det?
Etter en ryggskade i USA i fjor vår, har formen bare gått en vei. Med mange treninger etter dette, vil jeg si jeg er i min livsform nå.

4: Egne målsetninger for de siste 6 seriekampene?
Jeg skal minst ha 6 mål på de siste 6 kampene, men også bidra til at laget holder seg på topp 4 og automatisk kvalifisering til 1. runde i NM.

5: Hva er det beste med å spille i Nordstrand?
Det er 6 år siden jeg debuterte på A-laget og gruppen har aldri vært bedre når det kommer til ferdigheter og miljø. Det beste med å spille i Nordstrand nå er hvor mye interesse det er rundt A-laget fra foreldre, trenere og unge spillere i klubben. Fremtiden ser lys ut for neste generasjon fotballspillere i Nordstrand IF.

Møt opp på Niffen lørdag kl. 13:00 og hei frem Markus og resten av laget til seier mot Herd. Vi ønsker dere lykke til med resten av sesongen!