Nordstrand- Kfum 0-1 (0-0)

Publisert 02.05.2019 kl.21.03

To minutter på overtid fikk KFUM målet som gav avansement til andre runde i cupen. Bittert, men for en kveld og for en stemning.

Nordstrand- Kfum 0-1 (0-0)

Gutta har to kjempesjanser i den andre omgangen og gjør ellers en meget flott figur mot OBOS-liga-laget. Det var også fantastisk å se alle 783 tilskuere som kom for å gi sin støtte, og for å se A-laget vårt som har fått en fin start på sesongen. Storstua vartet opp med både mat, drikke og litt snacs, så både små og store så ut til å kose seg i solen.

"Som nyopprykket lag fra 4. divisjon holder vi KFUM til 0-0 frem til 92. minutt. Jeg er stolt av spillergruppa og vil rette en stor takk til publikum og alle frivillige som bidro til et topp arrangement", uttaler trener Thomas Holm etter kampen.

Vi gratulerer til KFUM med seier'n.

Les også hva Nordstrands Blad skriver om kampen

Nå ser vi spent frem mot en tøff bortekamp mot serieleder Eidsvold på lørdag. Her har du mulighet til å ble med i spiller-/supporterbussen, les mer på https://nordstrand-if.no/fotball/bli-med-pa-bussen

Heia Nordstrand!

nm_crowd