Nordstrand J19 styrker laget

Publisert 31.01.2022 kl.12.41

Lenia Barzanji fra Askim melder overgang til Nordstrand J19. Lenia er en målfarlig spiss og kant og har tidligere spilt for Askim, Trosvik og Korsgård, samt kretslaget til Østfold.

Nordstrand J19 styrker laget
Foto: Severin Roald

"Jeg tok en pause fra fotballen i fjor sommer etter skade, men er nå veldig motivert for å spille for Nordstrand. Jeg er imponert over kvaliteten på treningene og vil takke alle på laget for god mottagelse. Jeg ser frem til å bidra i 2022 og gleder meg til seriestart", sier Lenia.

Nordstrand J19 er nylig styrket med Basma Salameh fra Bøler og Rodayna Belhadj fra Lambertseter og har et tett samarbeid med Nordstrand J17 som vant fjorårets andredivisjon.

Laget skal spille i førstedivisjon og trener fire ganger per uke på Niffen. Ønsker du å prøvespille for laget kan du ta kontakt med trener Victor Halnes på 98 04 93 46 eller lagleder Severin Roald på 92 03 00 33.

Velkommen, Lenia!